Òpera: W. A. Mozart, el revolucionari
A través de quatre de les seves òperes més cèlebres coneixerem el vessant més revolucionari de Wofgang Amadeus Mozart. En elles plasma el neguit de la societat de la seva època que advoca per un canvi de model social. El geni de Salzburg, a les portes de la Revolució Francesa del 1789 no perd l’oportunitat i posa sobre l’escena de cadascuna de les següents òperes, la denuncia social.
Le nozze di figaro (1786)
Il dissoluto punito, ossia il Don Giovanni ( 1787 )
Così fan tutte o la scuola degli amanti (1789)
Die Zauberflüte (La flauta Mágica) ( 1791)
En totes aquestes òperes, trobem clarament i directament al·lusions a l'igualat i la fraternitat dels homes i sobretot, a la llibertat tan valorada pel músic i que tantes repercussions socials i econòmiques li va causar.
Un imprescindible per conèixer de primera mà la ment revolucionària de Wolfgang Amadeus Mozart vestida sobre una música extraordinàriament genial, bella i optimista amb arguments que seran el conducte perfecte per plasmar sense perdre el bon humor i l’optimisme cap a un futur indubtablement més just i esperançador.
DIJOUS
DE 10 A 11.30 H
TEATRE AUDITORI DE GRANOLLERS
FORMAT SIMPLE
Presencial
PROFESSORAT
Sylvia Rovira
CALENDARI
13, 20, 27 d'abril
4 de maig